Komunikační strategie
Brandové a komunikační strategie

Zvýšíme váš
úspěch na trhu

V dnešní době zákazník očekává víc než dřív, je neustále online a předpokládá, že s ním značka bude držet krok. Díky výzkumu zaměřenému na cílové skupiny spolu s klienty definujeme, kde mají slabá místa v komunikaci se zákazníky, která brání v plnění byznysových cílů. Společně pak realizujeme změny, abychom zákazníkům doručili to, co opravdu chtějí.

Jak se chovají vaši zákazníci
2FRESH je pro mě jistota absolutně profesionální práce. Zajímají se o potřeby klienta a ještě více se snaží porozumět jeho zákazníkům, díky tomu dokáží připravit kompletní marketingové řešení. Především ale dokáží změřit výsledek a případně navrhnout změny pro dosažení plánovaných cílů. Na agenturu jejich velikosti se jim daří držet lidský přístup, takže jednání s nimi jsou nejen profesionální, ale také příjemná.
Milan Beutl, CEO anytime carsharing

Budujeme vztah se zákazníkem

Co lidi přiměje vybrat si jednu kavárnu před druhou, když obě nabízejí stejnou kávu za stejnou cenu? Rozhoduje to, jaký se vám podaří vytvořit zážitek. Každá zkušenost s vaší značkou přináší nějaký dojem. Poradíme vám, jak u zákazníků probudit pozitivní emoce, a tím získat lepší pozici na trhu. 

Návod, jak vytvořit vztah se zákazníkem

Dokument pdf
Stáhnout

Více o naší práci

Rozsah metod a výstupů sestavujeme na míru byznysovým potřebám, které zjistíme už v prvním týdnu.

naši klienti

Jak to funguje?

Rozsah metod a výstupů sestavujeme na míru byznysovým potřebám, které zjistíme už v prvním týdnu.

1 týden
Obchodní
a výzkumná fáze
1-2 týdny
Strategická fáze
2-5 týdnů
Výstupy, testování a spuštění komunikace

01. Obchodní a výzkumná fáze

1
1 týden
  1. Audit vašich komunikačních aktivit a dostupných dat.
  2. Analýza konkurence.
  3. Definice potřeb cílového zákazníka a jeho chování na trhu.
  4. Zmapování vašich byznysových potřeb a měřítek k úspěchu.
Přínosy pro váš byznys
  1. plán a prioritizace aktivit k naplnění byznysových cílů
  2. identifikace slabých míst ve vaší komunikaci
  3. náměty na inovace a zlepšení vašeho produktu nebo služby
  4. rozumíte řeči vašich zákazníků a víte, co potřebují slyšet

02. Strategická fáze

2
1 až 2 týdny
  1. Popis marketingových person.
  2. Re/definice positioningu na trhu a přidané hodnoty pro zákazníka.
  3. Návrh komunikační strategie včetně měřitelných cílů.
  4. Nastavení nástrojů pro automatizovaný reporting.
Přínosy pro váš byznys
  1. víte co a proč měřit a jak predikovat byznysový dopad vašich aktivit
  2. poznáte relevantní komunikační kanály a co tam zákazníci očekávají
  3. jednotný verbální a vizuální styl, který posiluje povědomí o produktu
  4. znáte krizová témata v komunikaci a víte, jak se na ně připravit

03. Produkce, testování a spuštění komunikace

3
2 až 5 týdnů
  1. Nastavení reklamních sestav.
  2. Spuštění testovací kampaně a vyhodnocení.
  3. Produkce autentického obsahu.
  4. Spuštění dlouhodobé komunikace.
Přínosy pro váš byznys
  1. zvyšujete povědomí o svém produktu, službě nebo značce
  2. navyšujete hodnotu svých příjmů
  3. získáte vyšší důvěru ve vaši značku a máte pozitivní zpětnou vazbu
  4. budujete základnu loajálních zákazníků, kteří vás stojí méně než akvizice nových
1

Obchodní
a výzkumná fáze

1 týden
  1. audit vašich komunikačních aktivit a dostupných dat
  2. analýza konkurence a jak si proti ní stojí vaše značka
  3. definice potřeb cílového zákazníka a jeho chování na trhu
  4. zmapování vašich byznysových potřeb a měřítek k úspěchu  
Přínosy pro váš byznys
  1. Návody, které vám pomohou plánovat další obchodní kroky
  2. Plán a prioritizace aktivit, které vás dovedou k naplnění byznysových cílů
  3. Identifikace slabých míst ve vaší komunikaci se zákazníky
  4. Náměty na inovace a zlepšení vašeho produktu nebo služby
  5. Víte, kde se potkává vaše nabídka s tím, co zákazníci opravdu chtějí
  6. Rozumíte řeči vašich zákazníků a víte, co potřebují slyšet
2

Strategická
fáze

1 až 2 týdny
  1. popis marketingových person
  2. re/definice positioningu na trhu a přidané hodnoty pro zákazníka
  3. doporučení pro práci s vizuálním stylem na jednotlivých komunikačních touchpointech 
  4. návrh komunikační a mediální strategie včetně měřitelných cílů
  5. nastavení analytiky a nástrojů pro automatizovaný reporting 
Přínosy pro váš byznys
  1. Víte co a proč měřit, zároveň jste schopni predikovat byznysový dopad vašich aktivit 
  2. Popis relevantních komunikačních kanálů, kde se zákazníci pohybují a co tam od vás očekávají 
  3. Jednotný verbální a vizuální styl, který posiluje povědomí o produktu
  4. Znáte krizová témata v komunikaci a víte, jak se na ně připravit
  5. Máte analytický dashboard, který vám přehledně a v reálném čase ukazuje důležitá data pro zvyšování výkonu komunikace 
3

Výstupy, testování
a spuštění komunikace

2 až 5 týdnů
  1. nastavení reklamních sestav
  2. spuštění testovací kampaně 
  3. vyhodnocení výsledků, zapracování úprav
  4. produkce autentického obsahu
  5. spuštění dlouhodobé komunikace
Přínosy pro váš byznys
  1. Zvyšujete povědomí o svém produktu, službě nebo značce
  2. Navyšujete hodnotu svých příjmů
  3. Máte nastavenou kontinuální komunikaci ke svým zákazníkům 
  4. Získali jste vyšší důvěru ve vaši značku a máte pozitivní zpětnou vazbu 
  5. Budujete základnu loajálních zákazníků, kteří vás stojí méně než akvizice nových 

Chcete zmapovat svůj byznysový potenciál?

ozvěte se olze

+420 733 343 910

nebo napište na

olga.hruba@2fresh.cz

Chcete zmapovat svůj byznysový potenciál?
Ozvěte se

olga.hruba@2fresh.cz+420 733 343 910LinkedIn profil