Komunikační strategie
Gatorade Case Study

Dali jsme sportovcům
důvod se zapotit

Pomohli jsme Gatorade změnit pohled na hydrataci během sportovních výkonů a díky spolupráci se špičkovými sportovci jsme vytvořili kolem značky silnou komunitu lidí, kteří skutečně makaj.
1 760 000
oslovených uživatelů
0,09 Kč
Cost per 3-second video
0,43 Kč
Cost per engagement

Silná sportovní partnerství

Nemělo cenu prezentovat produktové benefity, vysvětlovat složení, nebo komunikovat jednotlivé příchutě – nikdo by nás neposlouchal. Nejdříve jsme lidem museli ukázat, že Gatorade = tvrdá sportovní dřina. Využili jsme domluvená sportovní partnerství např. s RunCzech nebo Prague Lions, přidali k nim námi vybrané influencery a vyslali jasný signál – kdo maká, pije Gatorade!

Obsah co maká

Společně s influencery jsme vytvořili obsah, díky kterému se nám podařilo Gatorade představit jako nápoj, který ke sportu neodmyslitelně patří. Lidé začali vnímat Gatorade jako součást sportu a nám se otevřely další možnosti, jak toto spojení prohloubit. Vytvořili jsme sadu motivačních citátů, které okamžitě zafungovaly – lidé se v nich našli, začli je komentovat a sdílet. Byl to jasný signál, že se Gatorade stává součástí sportovní komunity v Česku a na Slovensku.
Máte nový produkt nebo službu? Oslovte tu správnou skupinu lidí a vytvořte pozitivní první dojem.

Zavolejte olze

+420 733 343 910

nebo napište na

olga.hruba@2fresh.cz

ozvěte se nám

Chcete zmapovat svůj byznysový potenciál?
Ozvěte se

olga.hruba@2fresh.cz+420 733 343 910LinkedIn profil