Poznat zákazníka, nabídnout mu to, co hledá a pak ho provést prvním nákupem. To byl náš úkol při spuštění nové e-commerce služby pro Globus.
15 %
konverzní míra
25+
otestovaných kreativ
1
analytický dashboard
Zákazník
Kdo je náš zákazník, jaké má potřeby a co ho motivuje k nákupu přes Click&Go? Na všechny tyto otázky jsme postupně našli odpověď a připravili potenciálním zákazníkům několik sdělení.
3 persony
s využitím HCD princpů
Hledání vítěze
Kdo je náš zákazník, jaké má potřeby a co ho motivuje k nákupu přes Click&Go? Na všechny tyto otázky jsme postupně našli odpověď a připravili potenciálním zákazníkům několik sdělení.
25 +
testovaných kreativ
Cílíme najisto
Před spuštěním ostré kampaně jsme tak přesně věděli, komu a co říkat, jak lidi motivovat a udělat z nich první zákazníky Click&Go.
15 %
konverzní míra v první ostré kampani
Chcete zmapovat svůj byznysový potenciál? Ozvěte se