Komunikační strategie
Globus Case Study

800+ receptů s produkty z nového sortimentu Zdravý svět

Využít společenských trendů a vhodných influencerů přináší ovoce. Globus uvedl do svých hypermarketů novou sekci Zdravý svět – kvalitní potraviny vhodné i pro alternativní stravování. S využitím oblíbených foodblogerů jsme lidem ukázali ingredience z nového sortimentu v praxi, aby vytvořili svůj originální recept a inspirovali tak ostatní.
70+ %
Zásah cílové skupiny
800+
originálních receptů
0,19 Kč
CPV
29,5 %
Pozitivní sentiment

Průvodce Lukáš Hejlík

Tváří a průvodcem kampaně se stal známý herec a foodbloger Lukáš Hejlík. Byl to právě on, kdo moderoval jednotlivá kola soutěže a motivoval lidi k vytvoření originálních receptů.

Inspirace od foodblogerů

Oslovili jsme známé české foodblogery a foodblogerky, kteří prostřednictvím svých profilů dávali lidem návod a inspiraci jak využít ingredience z nového sortimentu. Zároveň nám tak vznikal obsah pro kampaňovou landing page.

Inspirace byla pro úspěch kampaně zásadní. Spousta surovin byla pro lidi neznámá a náš obsah je motivoval zkoušet a ochutnávat. Lidé se o své nové zážitky z vaření rádi sdělili a kromě pozitivní zpětné vazby v rámci soutěže nasdíleli přes 800 receptů.

dezert

Široký sortiment Zdravého světa a vzájemná pozitivní zkušenost nám pomohla odstartovat dlouhodobé partnerství s Kačí z My Cooking Diary, které trvá dodnes a recepty od My Cooking Diary se staly nedílnou součásti obsahu pro sociální sítě Globusu.
Máte nový produkt nebo službu? Oslovte tu správnou skupinu lidí a vytvořte pozitivní první dojem.

Zavolejte olze

+420 733 343 910

nebo napište na

olga.hruba@2fresh.cz

ozvěte se nám

Chcete zmapovat svůj byznysový potenciál?
Ozvěte se

olga.hruba@2fresh.cz+420 733 343 910LinkedIn profil