Televizní rozhraní pro největšího českého operátora O2 vyvíjíme od roku 2012. Máme na starosti UX a UI celé aplikace a staráme se o její postupný vývoj. Momentálně máme za sebou spuštění 3. generace a stále ji ladíme a zdokonalujeme.
Staráme se o jednotný vzhled a funkci digitálních produktů mezinárodní společnosti Eurowag. Naším cílem je zjednodušit každodenní procesy autodopravců s platbami za palivo, mýtné, vrácení daní, správou vozového parku nebo telematikou.
V rámci natáčení seriálu Hořící keř pro HBO vznikly edukační stránky Věrný zůstanu. Jejich cílem bylo seznámit lidi s vývojem událostí kolem roku 1968 a přiblížit ty nejdůležitější momenty naší historie a dějin českého národa 20. století. Stránky se staly edukační pomůckou pro výuku českých dějin na školách.
Navrhli jsme a otestovali nový konfigurátor firemní flotily. Spolupracovali jsme s mezinárodním týmem Škoda Auto na jejich interním design systému Flow.
Telco aplikace pro Apple Watch. Umožní vám rychle nahlédnout na stav vašeho účtu. Rychle tak zjistíte kolik vám zbývá dat, minut volání, SMS, včetně přehledu vyúčtování.
Vytvořili jsme kompletní brand a vizuální styl online hlasovací hry Prezident 21, která představuje nový způsob demokratického hlasování.
Navrhli jsme novou podobu a chování investiční aplikace pro správu a přehled osobního portfolia.
Pro jednoho z největších evropských Telco operátorů jsme připravovali návrh rozhraní IPTV řešení. Od konceptu po detailní prototyp a komunikaci s vývojáři.
Navrhli, otestovali a vyrobili jsme Design Systém pro ČEZ. Zrychlili a zjednodušili jsme tak vývoj nových digitálních produktů, které ČEZ vyvíjí.
Modulární design systém, který pomáhá designérům a vývojářům udržovat stejné design principy napříč všemi aplikacemi, které O2 vytváří. Systém obsahuje popis a dokumentaci všech klíčových prvků a elementů, včetně kódu a Javascriptů.
Navrhli a postavili jsme web bez developera pro Budějovický Budvar. Web je kompletně spravovatelný klientem přes CMS a běží na platformě Webflow.
Webovou stránku O2.cz jsme redesignovali 4x za posledních 10 let. Podařilo se nám změnit způsob, jakým O2 prodává mobilní zařízení tím, že jsme vytvořili eshop, který je na podobné úrovni jako Alza a ostatní velcí e-commerce hráči.
Náš vlastní produkt, který vám pomůže zvýšit efektivitu práce a sledovat vaši ziskovost. Nástroj je určený pro všechny profesionály, kteří prodávají svůj čas.
Sjednotili jsme vzhled a chování interních aplikací Livesport. Propojili jsme brand, produkt a vývoj pomocí nového design systému. Sdílená design knihovna je provázaná s React frameworkem, což urychlí práci vývojářům a designérům.
Pro švýcarský fintech startup jsme navrhli podobu a chování investiční aplikace, která slouží pro správu osobního portfolia a dlouhodobých investičních cílů.
Vytvořili jsme kompletní identitu a webovou platformu pro moderní školu, která přináší profesionálně zpracované online kurzy hudby, zpěvu ale i tance nebo kreslení.
Představte si kamaráda, který je s vámi a vaší rodinou pořád v autě. Zabaví vás, když ví, že se můžete nudit. Zajímá se o vás a učí se z vašeho chování. Uvědomuje si kontext a navrhuje vám informace, které se vám hodí.
Společně s Endorphin jsme se zaměřili na důkladný výzkum a vytvořili vizuální identitu v souladu s prémiovým vybavením. Navrhli jsme UX webových stránek a vyladili také UI. Skrze eshop jsme zvýšili i návštěvnost kamenných prodejen a zefektivnili věrnostní program.
Vytvořili jsme novou podobu a zjednodušili proces online objednávacího systému prodeje vstupenek na sportovní a kulturní akce.
Interaktivní prototyp, který vás provede nákupem telefonu s telefonním tarifem, novým číslem a příslušenstvím. Od výběru až po objednávku.
Pro Investy jsme měli za úkol vytvořit identitu značky a web pro crowdfundingovou investiční platformu propojující investory a ověřené firmy. Zjednodušili jsme přístup investorům ke zhodnocení svých peněz a firmám možnost získat kapitál pro jejich podnikání.
Navrhli jsme a otestovali základy lékařského informačního systému, který pomáhá v nemocnicích s evidencí pacientů, distribucí léků nebo pracovních směn. Zjednodušili jsme administrativní zátěž lékařům, kteří tím získali více času na své pacienty.
Redesignovali jsme web Kooperativy. Navrhli jsme komplexní design systém a pomocí něj postavili celý web a další online aplikace. Po spuštění se zvýšil meziroční počet sjednaných pojištění online o 19.5 %.