Schůzky

Setkání

Které přináší výsledky.

Přiznejme si to.
Frustrující schůzky
všichni dobře známe.

Zbytečné schůzky nám kradou čas. Každý chce říct svůj názor, ale nikdo neposlouchá. Mluví ten, kdo mluví hlasitěji. Témata se předhánějí, ale závěry nejsou. Nic nedáváme. Nic nedostáváme. Místo, aby byl cíl všech společný, má každý svůj vlastní.

Nerozumíme si.

Sledujte ty čísla

Kancelářský zaměstnanec tráví Ø 35 % času na schůzkách.

Zjistili jsme, že lidé vnímají
51 % schůzek jako ztrátu času.

Udělali jsme si výzkum. Při nákladech Ø 500 Kč za hodinu organizace vyhodí do kanálu přes 17 mil. Kč ročně za špatné schůzky při stovce takových zaměstnanců. Počítejte: 160 h měsíčně × 0,35 × 0,51 × 12 měsíců × 100 lidí × 500 Kč = 17,1 mil. Kč. Ve studii Harvard Business Review naměřili ještě smutnější čísla.

17,1 mil. Kč

je ztráta za rok při 100 lidech.
Kolik to dělá u vás?

Ozvěte se nám

Nikam to nevede. Práce a naše projekty mezitím stojí. A to je ještě horší než finanční ztráty na schůzkách. Zatímco se točíme na místě, přicházíme o čas, který nám jednou bude chybět. S každou promarněnou schůzkou ztrácíme společnou energii.

Nabízíme nový
pohled na schůzky.

Kde schůzka je prostředek k dosažení úspěchu.

Smysluplné schůzky dělají jasno v práci a prohlubují vzájemnou důvěru. Společná pravidla, znalosti, schopnosti a motivace pomáhají lidem dostat se tam, kam potřebují v těch nejsložitějších situacích. Každá schůzka naplňuje svůj účel. Každý účastník ví, co se od něj čeká. Opravdu vědět, kam nás má schůzka dostat, je první krok k úspěchu.

Od nastaveného k naplněnému očekávání.
Včas a ve zdraví.

Vydejte se
správnou
cestou

První krok. Zjistěte, co vám brání ve spolupráci.

Jaké schůzky nefungují?
Jaké jsou nejdůležitější?
Čemu se vyhýbáte?
Kolik můžete ušetřit?

Business case
Heat mapping
Opportunity mapping

Druhý krok. Vybudujte systém schůzek a roztočte smyčku učení.

Kde začít s designem?
Jak najít vlastníky změny?
Jak na zpětnou vazbu?
Jak poznat, že se daří?

Feedback
Agile
Design Thinking

Třetí krok. Rozšiřte změny do celé organizace.

Jak se připravit na změnu?
Jak změnu komunikovat?
Jak s infrastruktou?
Jak změřit dopady?

Škálování
Interní komunikace
IT

Neztrácejte čas
na špatných schůzkách

Mějte lepších výsledky jednodušeji.

Ozvěte se nám

Pomáháme Globusu zbavit se neefektivních schůzek. Spolu s interním týmem dobrovolníků jsme navrhli pravidla schůzek, které pomáhají všem zaměstnancům.

Výsledky
Sjednocená kultura schůzek.
Zahájení postupného vylepšování.
Škálování do celé společnosti.
Rostoucí znalostní databáze.

Společně s 2FRESH se nám začíná dařit dělat změnu. A to díky dobře adresovaným problémům a dobře artikulovaným potřebám.

Bronislav Matyšek
Jednatel, Globus

Globus

Navrhujeme schůzky,
které zlepšují týmovou spolupráci.

Zaměření na společné výsledky.
Konfrontace složitých problémů.
Orientace na vyjasňování a doručování.
Podporování plodných konfliktů.
Budování důvěry a nezranitelnost.

Ozvěte se nám
SPINN

Největší překážka inovací je neschopnost domluvit se uvnitř firmy.

Vytvořili jsme SPINN, studii problémů s inovacemi. V hloubkových rozhovorech jsme vyzpovídali více než stovku zástupců korporací a startupů.

4 z 5

respondentů považují kulturu spolupráce za neuspokojivou.

S lidmi na srdci

U nás v 2FRESH navrhujeme věci tak, aby je lidé rádi používali. Proto zapojujeme do tvůrčího procesu hned od začátku všechny, kterých se výsledek dotkne. Věříme, že jedině tak má změna šanci uspět.

Lukáš Pitter
Designer

Text Link

Ozvěte se.
Pomůžeme.

Zavolejte Lukášovi

+420 777 224 037

Nebo napište

lukas.pitter@2fresh.cz

Právě jste si zjistili, že…
Špatné schůzky nás zpomalují a frustrují.
Schůzky jsou základem úspěšné spolupráce.
Jsou 3 kroky, které vedou ke zlepšení.
A že jsme tu, abychom vám pomohli.

Jsme 2FRESH