User Interface Design

O2 TV

Měníme O2 TV na zážitek podobný Netflixu

Kontext

UI které nevyhovuje
×
designová výzva

Stávající stav je daleko za možnostmi dnešních digitálních TV. Klient má svou vizi a dostupná technická řešení. Proto v tu chvíli přichází naše práce.

Výzkum

Uživatelé nevědí, co vše O2 TV nabízí

Analyzovali jsme data z rozsáhlého výzkumu provedeného na 250 000 uživatelích a zjistili, jaké jsou nejčastěji využívané sekce O2 TV. Uživatelské testování nám také odhalilo ty největší problémy: problémy se soustředěním se, matoucí menu, problémy s ovládáním v režimu přehrávání, seznamy kanálů a vlastních nahrávání nebylo lehké najít.

Design proces

Jak vměstnat
2 500 pořadů do přehledného UI

Jaké jsou nejdůležitější vlastnosti, které uživatelé chtějí? Jaká je přijatelná hranice informací na jedné obrazovce? Začali jsme s hrubou strukturou, wireframy a pokračovali s designem jednotlivých elementů. To nás dovedlo k vertikálnímu rozložení od klíčových elementů po ty méně důležité. V této fázi jsme se snažili vytvořit testovatelný prototyp.

Testovací prototyp

Nezbytná součást: uživatelské testování

Nemůžete si být jisti tím, co jste vytvořili, dokud to neodzkoušíte v reálném životě. Náš interaktivní prototyp dal lidem možnost otestovat si takřka reálné televizní rozhraní. Bylo možné ho ovládat pomocí dálkového TV ovladače, aby uživatelé měli co nejvěrnější zážitek.

Testování Designu

16 iterací prototypu

32 testerů

8 testovacích scénářů

Dodávka designu

UI Kit

Dodání designu znamená definovat všechny stavební bloky: barvy, fonty, grid, ikony a symboly, spektrum dlaždic, interakční principy...

Dodávka designu

Ladění animací
pomocí Frameru

Animace navigují uživatele skrz interface. Framer nám pomohl vylepšit animační principy. HTML determinuje limity proveditelnosti.

Dopad

250 000 zákazníků teď může nalézt obsah mnohem jednodušeji

Lidé nyní najdou svou oblíbenou show mnohem jednodušeji a nemusejí čekat, až si show najde je. TV obsah mohou prohledávat na časové ose nebo také podle kategorií.

Další
projekty

Odvaha

Vzdělávací web a kampaň Věrný zůstanu od HBO

Naděje

Unikátní volební aplikace Prezident 21

Hrdost

Vychutnejte si prvotřídní web Budvaru

Vzrušení

Nový eshop pro krásné šperky od ALOve

Jistota

Jednotný design systém napříč aplikacemi O2

Další
projekty

Zaujala vás
naše práce?
Ozvěte se

kristyna.vachova@2fresh.cz+420 724 007 172